My paper heart

Sitter i solan och har samhällskunskap. Som vanligt gör jag inte det jag borde. Men jag har varit duktig och gjort min annons till mediekommunikationen så nu slipper jag tänka på den. För den är klar! Jättenöjd över det, trodde aldrig jag skulle bli klar i tid. Men så ska det lämnas in på fredag nästa vecka. Det kallar jag god marginal. Vill åka hem nu men borde vara med på engelskan eftersom jag missade den i måndags. Borde stanna. Men vill inte. Ohwell. Palla ha håltimme snart också. Har ingen bok med mig att läsaså kommer inte ha något att göra. Förutom att gå och hämta ut mina och Millas biobiljetter till The Hunger Games! Men det är långt att gå.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0