I've got nothing left to lose

Lyckan som uppstår när man får redan på att Warped Tour kommer till London. Jag ska(!) dit. Inget snack om saken. Och chocken jag fick när Patrick Stump sjunger på Yellowcards nya skiva. Han var gårdagens överraskning och shit så paff jag blev när han visade sig på stickam. Skulle precis gå och lägga mig men blev så exalterad att jag stannade uppe två timmar till. Längtar som fan efter att få höra den där låten. Men det blir typ i augusti eller september. Nu ska jag försöka lugna ner mig lite och ta något att äta. Ska sedan platta håret och kanske börja på psykologin. Ska ta bussen till Hanaskog vid tjugo i fem. Ikväll är det nämligen Harry Potter som gäller hemma hos Bea. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0