Du älskar mig. Sant eller inte?

Har läst ut den sista boken i Hungerspelstrilogin nyss. Jag har skrivt lite på min artikel till skoltidningen om aprilskämt. Den blev inte riktigt som jag tänkt men tror inte den är klar än så det kan ju kvitta. Känner mig tom nu när jag läst ut boken men ska försöka fokusera på allt som jag måste skriva innan torsdag och jag är på god väg att hinna bli klar tills dess. Om jag bara gör det jag ska och inte kommer efter min tidsplan ska det nog gå. För övrigt tror jag att provet idag gick rätt så bra. Kanske inte så bra som jag ville men känner mig nöjd med det jag åstadkommit. 

//Juuuss

Sant

Kommentarer
Postat av: Milla

Sant

2012-03-08 @ 10:36:39
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0