When I see stars

Dagen innan studentdagen. Jag har nyss målat mina naglar och innan det städade jag rummet. Måste sätta kameran på laddning och tömma minneskort. Slå in Emmys present, och gå till bokhandlen. Mycket som ska göras en dag som denna! Har ont i halsen och är allmänt seg också för den delen. Inte bra. När jag går ner till byn ska jag gå inom Coop och köpa godis. Helt klart. Senare ikväll ska jag åka hem till Ida för jag ska sova hos henne inatt. Så jag måste packa ihop alla mina saker som jag ska ha med mig. Klänning, studentmössa, kamera, smink och annat gojs. Först ska jag dock måla ett sista lager på naglarna. Taggar student med att lyssna på fun. Älskar fun!

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0