Remember when...?

Efter en ganska så onödig men bra dag i skolan så sitter jag nu hemma i köket vid bardisken och dricker varmchoklad. Har ätit en rostad macka och funderar på att sätta på tv:n och titta på tennis. Men först, min dag! Hade sovmorgon och kom in till stan lite innan tio. Gick till skolan med Malin och Rebecca för att ha svenska. Malin och Rebecca höll sina tal/föredrag och sedan var skoldagen slut. Jag, Milla och Elin satt kvar en stund innan vi drog ut på stan på jakt efter cowboyhattar. Några hattar som passade oss fanns det inte på BR så vi gav upp sökandet där. Jag och Milla drog oss mot Bokia, Åhléns och stod en stund utanför gamla LBS och pratade minnen. Som tredje dagen i ettan då Muffe rev ner gardinstången eller när Malin kom hem från USA.

Kommentarer
Postat av: Milla

Wow... charmig bild på mig...

2012-06-05 @ 20:18:02
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0