Ta den, ta den. Nej, jag dog!

Insåg att jag inte har bloggat på några dagar. Men det är för att jag inte har startat datorn sedan i söndags. Jag har helt enkelt haft andra saker att göra. I Måndags åkte jag in till stan och köpte ett sängbord, ett tv-spel och ett par nya shorts. Sigge mötte upp mig utanför skolan eftersom vi skulle hämta hennes tavlor som hängde i trappan. Det var så konstigt att vara där men ändå så rätt. Går liksom inte riktigt att förklara den känslan. Efter det åkte vi hem till Milla, myste med kattungar, pratade, tittade på film och åt frukt.  Igår bakade jag och syrran heeeela dagen. Två sorters cupcakes blev det. Idag har vi spelat Spyro och nu sitter jag här och redigerar bilder från studenten. De kommer upp här sen skulle jag tro. Om ni har tur, haha. Sitter även och klurar lite på vad jag ska ha på mig på fredag. Kanske mina nya shorts?

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0