So surreal

Det har inte riktigt sjunkit in än att jag faktiskt har tagit studenten. Helt plötsligt stod vi där innanför dörrarna och väntade på att få springa ut på balkongen. Det känns bara så konstigt och fel. Satt och tittade på bilderna från i fredags men det hjälpte inte mig att inse vad som har hänt. Men i alla fall så har jag ju faktiskt tagit studenten även om jag inte kan förstå hur allt hände så snabbt. Det liksom bara hände. Orkar inte beskriva allt i detalj nu men det kommer jag säkerligen göra om några dagar. När jag har redigerat bilderna och samlat mig lite. Är helt slut nu. Fest efter fest gör att man inte vill annat än sova. Mycket mat har vi över så det blir rester i flera månader nu. Haha. Till frukost blev det en macka, lite paj och sedan rulltårta och en pingvinstång på det. Efter frukost gjorde jag en inventering av alla mina presenter. Så imorgon blir det en tur till Kristianstad för att utnyttja mina presentkort.

Kommentarer
Postat av: Milla

Kan du se oss?

http://www.kristianstadsbladet.se/webbtv/article1633487/Karnevalen-2012---marschen.html

Svar: Vågar inte titta på den för då packar min dator ihop. :(
Juuuss

2012-06-17 @ 21:06:11
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0