See me smiling

Är hemma en snabb runda innan jag ska åka hem till Hanna på förfest innan vi ska dra vidare till Borgen. Dagen den inleddes på grusplanen framför Ekbacke, utspring för för mina kära kompisar Ebba, Hanna och Lina med flera. Åkte hem till Hanna efter det med Syrran och Emmy. Där blev det mat innan jag och Emmy drog oss vidare till Lina. Vi kom precis i tid till presentöppningen. Sedan blev det tårtbuffé hos Ebba! Nu sitter jag hemma och under tiden är Emmy i Älmhult. Lagom kul att jag kommer vara helt slut på balen imorgon, haha. Men det klarar jag nog av det med. Ska bättra på sminket aningens sedan är det full rulle igen. Undrar hur mycket sömn det blir för mig inatt. Det kan inte bli många timmar. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0