Nöjd tjej!

Just nu älskar jag Banafshe! Jag fick mitt MVG i textkommunikation, och i projektarbetet. Så nöjd och glad! Galet trött dock, haha. Sitter och beskådar mina betyg på adela och känner mig grymt nöjd.
Idag var det karneval och allmänt kaos i stan. Dagen började med förfest hos Muffe innan vi drog in till stan och tivoliparken. (Bilder kommer snart). Nu är jag trött och har ont i både halsen och huvudet. Men det blir ingen vila än för mig inte. Måste städa rummet och måla om mina naglar. Vill inte annat än sova dock. Måste lista ut hur jag ska ha håret på fredag. Platt, lockigt, vanlig fläta eller fiskbensfläta? Svårt beslut. Får testa helt enkelt. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0