Magiskt del ett

Uppe för att titta på tennis efter att ha sovit i underbara elva timmar. Igår var det bal på Bäckaskog. Jag var riktigt trött efter att endast ha sovit lite mer än fem timmar men det gick hur bra som helst ändå. Vi åkte in till stan tidigt igår, fixade mitt hår i Idas lägenhet innan jag gick på make up store för att bli sminkad av Ida. Efter det köptes det pommes åt mig på donken som jag åt innan jag bytte kläder. Jag hade så mycket mer roligt än vad jag förväntade mig att jag skulle ha. Lite ont i fötterna men det var faktiskt inte så farligt alls. Var ganska så snurrig när jag kom hem. Alkohol och det faktum att pappa kör som en galning är nog inte världens bästa kombo precis. Haha. I väntan på vad som ska hända ikväll så ska jag redigera bilder och titta på tennis. (Go Nadal!). Måste redigera bilderna innan jag ska lämna in min dator imorgon. Kommer sakna den jättemega mycket! Men för att sluta positivt. Plag kommer hem idag! Det ni. Har lite svårt att fatta det men så är det. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0