Jag kan vara din profil!

Idag vaknade jag i en extrasäng hemma hos Sigrid vid sju. Igår var vi i Hörby för att välkommna Plagman hem till Sverige. Chocken han fick när vi hoppade fram var helt underbar. Jag ska försöka redigera lite bilder på denna datorn om den vill sammarbeta. Det är liksom så att vi lämnade ifrån oss våra kära datorer idag så nu sitter jag med min egna laptop som är allmänt seg. Men bilder ska det komma! Från balen, Plags hemkomst och skolan idag. Lite från De tre studenterna jag var på i lördags och den jag precis kommit hem ifrån. Men först ska jag byta kläder, från klänning till pyjamasbyxor och tröja.
Sista gången jag var i skolan innan studentdagen. Kan inte fatta det, vill inte fatta det. Magiskt del två kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0