Dijonpucko

I tisdags åkte jag, syrran och Axel till Lund. Vi köpte present till mamma som fyller år snart. Jag shoppade loss för pengarna jag fick i studentpresent. Det blev nya jeans, kalender och ett ursnyggt linne. Innan vi skulle åka hem tog vi en fika på Patisseriet. Sjukt goda macarons! Syrran åt smultron och jag passionsfrukt. Helt underbara! 
 
Igår satt jag i soffan hela dagen och tittade på friidrott samtidigt som jag höll mig uppdaterad på vad som hände i Wimbledon. På kvällen tittade jag faktiskt på fotbollen. Eller typ. Tittade inte hela tiden. Idag kommer bli väldigt lik gårdagen. Jag gick upp redan klockan åtta och satte på tvn för att se kvalet i damernas stavhopp. Känner mig lite lagom trött just nu men det rullar på. Idag är det mycket som händer. Tiokampen med hela tre svenskar som deltar, Helena Engman i kula, Mattias Jons i slägga, Moa Hjelmer och Johan Wissman på 400m, spjutfinalen för Gabriel Wallin och Kim Amb och damernas höjdfinal med Emma Green Tregaro och Ebba Jungmark. Exciting! 
 
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0