Clownen Josefin

Gick upp ganska tidigt idag för att åka in till stan. Jag och mamma drog runt i jakt på diverse olika saker inför studenten. Jag köpte ett halsband, nagellack, en present och faktiskt till och med en ny kompaktkamera. Efter många om och men blev det till slut en Samsung och jag är jävligt nöjd. Första gången jag köper en kamera som inte är en Sony. Känns lite konstigt men jag vänjer mig nog. Vet inte om ljudkvalitén är bra än men bilderna blir riktigt snygga. Så nu har jag en liten kamera att ha med mig i väskan på studentdagen och sånt. Vill inte asa på systemkameran då. Fy vad ledsen jag blev när min kompaktkamera gick sönder i augusti förra året. Men jag fick i alla fall en bra anledning till att köpa en ny, haha. 
Vi var inte i stan för endast shopping. Jag testade min sminkning till balen hos min moster på Make Up Store. Skitnöjd! Sotade ögon och lite mörklila läppar. Fruksansvärt coolt till mitt hår. Nu hade jag tänkt titta på en film, problemet är bara att jag inte vet vilken. Men det löser sig nog. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0