But suddenly I'm lost

Klampar runt i balskor hemma för att gå in den lite innan balen, som för övrigt är om en vecka. Känner mig inte redo alls. Mest för att min och Millas dejt inte har svarat på facebook på fyra dagar. Om han nu ändå är online varför svarar han inte? Detta irritarar mig duktigt mycket och gör mig aningens stressad. Imorgon ar jag mitt sista prov på gymnasiet och har inte börjat plugga än. Inte bra. Kan inte ens hitta min anteckningar på datorn. Ajaj. På tal om min dator. Ska lämna ifrån mig den om nio dagar. Jag kommer sakna den. Nu måste jag städa klart mitt rum och försöka andas lite. Hur det nu ska gå till vet jag inte. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0