Är ni nykterister?

Åkte in till stan idag för att träffa min och Millas baldejt. Det var lite udda men det gick bra. Det känns bra att ha träffat honom och pratat in real life och inte bara på facebook. Så nu peppar vi balen på söndag! Typ. Haha. Men innan det blir bal händer det massor med annat. Det är ju faktiskt bara torsdag idag. Ikväll kommer syrran hem (!!!!!!!), imorgon ska jag fixa naglarna hos Jessica och på lördag ska jag hinna med tre studenter. Stressigt värre men det ska nog gå. Och på måndag kommer Plag äntligen hem från Brasilien. Det är mycket som händer nu men det gör inte mig någonting.
Efter att vi hade träffat Tim fikade jag och Milla på muffins innan vi gick en runda på stan. Vi tittade på smycken, cowboy hattar, satt i provrummet på Sandelins och annat kul. Nu tänkte jag ta mig något att äta. Hungrig som bara den! Har bara ätit en macka och en muffins idag. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0