Potatisarna!

Syrran och Axel håller på att organisera om i bokhyllan, jag sitter här och önskar att jag var i Stockholm och lekte stalker eftersom Ryan Key anlände dit igår. Jaja, vi är i alla fall i samma land. Och det faktum att det är mitt land gör att det känns ännu bättre. Visst jag har varit typ tio centimeter ifrån honom men ändå, det var ju i Danmark. Tuva sitter vid köksbordet och tittar på Syrran och Axel när de härjar. Snart jag vi spela lite kort och äta kakor. Jag har bara en liten grej som jag måste dokumentera här innan jag avslutar detta. Innan ikväll gick jag, Syrran och Tuva till Landala för att handla. När vi är påväg hem utbrister Tuva helt plötsligt "Neeej! Potatisarna!". Bakpotatisarna som vi hade köpt låg nu utspridda på marken eftersom påsen beslutade sig för att gå sönder. Tjejen som gick bakom oss hade svårt att hålla sig för skratt. Denna händelsen gjorde så att vi skrattade hela vägen hem och tills vi hade fått in potatisarna i ugnen.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0