Polite conversations

Idag har varit en lång dag men ändå bra. Om man nu bortser från det faktumet att jag inledde dagen med näsblod och satt inne på toletten i skolan i 45 minuter så. Men jag höll mitt tal på svenskan och jag är nöjd. Skönt att slippa tänka på det. Jag tycker inte om att skjuta upp saker och ting. Det är bäst att bara göra det. Så när jag har sett klart det avnittet av one tree hill jag tittar på ska jag göra engelska och spela piano. Mamma kom nyss med en choklad beskvi till mig som hon köpt innan idag på Börjes så den tänkte jag förtära nu. Älskar choklad beskvier.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Choklad beskvier är typ det bästaste som finns!

2012-01-18 @ 15:29:59
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0