Me and you, you and me

Är hemma från Göteborg och sitter uppe i mitt rum, funderar på att sova faktiskt. Vi kom hem lite efter fem efter att ha lämnat Tuva och ståt i deras hall och pratat med Marita en stund. Jag hoppades på en lugn dag hemma imorgon men så blir det inte. Jag och pappa ska hämta min kusin vid ett och köra mot Hässleholm och PMR där. Jag ska skaffa abbonemang och så ska vi se om de kan göra något åt att jag inte kan ansluta till trådlösa nätverk med min mobil. Det går att ansluta men två sekunder senare står det bara disconected, helt utan anledning. Väldigt irriterande. Men i alla fall efter att vi har varit där ska jag och Lucas åka vidare med tåg till Kristianstad för han ska titta på en dator. Min moster ville inte att han skulle åka själv så jag får helt enkelt åka med honom. Hade behövt vara hemma och spela piano men jag får offra mig. Det är ändå dags att vända tillbaka dygnet.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0