... Ingen rubrik...

För ett år sedan idag exakt kom Yellowcards nya singel ut efter fyra år utan ny musik. Det var en bra dag enligt mig. Nu, ett år senare sitter jag i skolan och läser om Stop Online Piracy medans Emma är och kopierar massor med sidor åt oss i en bok. Senare idag ska jag till tandläkaren och då hoppas jag på bra nyheter. Typ som "Vi kan ta ut sin tandställning om en eller två veckor". Fast det kommer nog inte hända, men man kan ju hoppas i alla fall och inblida sig det så mycket att man faktiskt tror att det är så. Fast det är nog inte så värst hälsosamt.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: beatrice

kommer ihåg vilka kläder jag hade på mig den dagen...

2012-01-18 @ 18:55:33
URL: http://beaatricen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0