I try

Igår var en bra dag för mig. Det trodde jag inte men det blev så. Dagen inleddes med sovmorgon innan jag begav mig mot skolan för att jobba med mitt projektarbete. Jag hade en hel lista med folk att maila till men här kommer den enda dåliga saken med igår. Internet fungerade inte på min dator. Så det gick jättebra! Istället flumfotades det lite i studion med fisheye. Mamma och pappa hämtade mig och Bea i stan när vi hade slutat. När vi handlade mat smidde jag och Bea planer inför vårt Harry Potter-maraton om två veckor. Dagen avslutades med på spåret, MTV world stage, skavlan och film. Och undertiden jag tittade på My chemical romance på MTV hade jag en liten konversation med Sean Mackin i Yellowcard på twitter. Väldigt nöjd tjej! Nu ska jag lyssna på jazz och göra läxor.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0