But I just can't see the end

Lyssnar på You me at six och sjunger med så fönsterrutorna skakar. Jag är säker på att grannarna kan höra mig men det skiter jag fullständigt i. Har precis städat rummet lite och ska snart spela piano har jag tänkt. Söndag är den bästa dagen i veckan. Jag vet inte varför men jag har alltid tyckt det. Det är den dagen som jag är mest produktiv på hela veckan. Jag ska redigera lite bilder senare idag från när syrran fyllde 20. Kanske kommer upp en eller två bilder här om ni har tur. Jag är på riktigt fotohumör men det ser nog lite konstigt ut om jag ställer upp stativet i Källedal och tar bilder på mig själv så jag hoppar det faktiskt.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0