And the world turns fast

Sitter i skolan och ska snart ha engelska. Idag igen var jag påväg att sätta mig i fel klassrum. Men jag kom på mig själv precis i tid. Måste lära mig att gå och lägga mig tidigare. Men jag kommer nog aldrig göra det. Tänker alltid att jag ska gå och lägga mig typ halv nio men det händer inte. Det är omöjligt helt enkelt. Nu ska vi prata om en text och en dikt och jämmföra dem lite. Kanske hitta lite connections mellan dem och sånt. Skoj. Nope, not at all.
//Juuuss
Every time I hear it only makes me want it more
How did you always seem to get your foot in that door
Tired of believing when you tell me it's there
I fell it from my feet onto the top of my head

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0