Stop wishing for the sunshine

Inledde första dagen tillbaka från lovet med att försova mig. Snacka om att jag blev paff när pappa kommer in och väcker mig och undrar varför jag inte har gått upp än. Trevligt nog tyckte min mobil att den kunde slippa väcka mig idag. Det resulterade i en lagom sur Josefin som helt enkelt fick ta nästa tåg till skolan. När jag sitter på tåget och nästan är framme smsar Milla och säger att Emine är sjuk. Tack för den. 

Nu sitter jag hemma på mitt rum och skriver på min affärsidé/marknadsplan om Urbanears och det går faktiskt ganska bra. Är nästan klar med den delen och kan snart gå vidare till annonsen som ska göras. Men innan jag jobbar vidare ska jag unna mig en bit choklad. Vi råkar ha en ask paradis hemma.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0