Rockens och popens historia

Ikväll är det jag som ska laga maten hos the Svenssons. På menyn står broccoli- och ädelostpaj, sallad och något gott bröd om jag hittar det i affären. Det kan bli intressant. När jag lagat mat brukar det mest bli soppa, varma mackor eller varför inte makaroner med bacon och ketchup. Men det är nog dags att ta min matlagning till en ny nivå. Haha. 

Större delen av kvällen igår satt jag och syrran på msn samtidigt som vi letade efter utbildningar till mig. Det hela började med att syrran läste en tidning för studenter och hittade den perfekta utbildningen för mig. I Birmingham. Dock har jag inte behörighet till att plugga där och det kostar mycket pengar. Sadface. Men efter lite funderingar är jag nu inne på att gå en grundkurs i musikvetenskap på lunds universitet på 30hp eller en kurs som heter Att skriva om musik på 15hp. Dock fortsätter letandet lite till.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Gårdagens "Men jag kan göra pannkakor..." var rätt klockren. GLÖM INTE PANNKAKORNA, JOSÈ!

2012-02-17 @ 14:06:01
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0