Ja, men så tagga då!

Är hemma i Skåne igen. Kom hem vid fyra ungefär. Nu sitter jag här och ska snart göra lite engelska innan jag ska sova. Vill redigera bilder men det blir för sent om jag fortsätter med det. Denna helgen har jag skrapat ihop 10 timmar till projektarbetet. Woho! För övrigt så var det riktigt kul att fota spexet. Och jag måste sluta säga för övrigt. Nej, men igår fick jag tillbaka lite av min inspiration till att fota. Känns extremt bra för jag har saknat den sedan juni nu. Det tog ett tag men nu är jag tillbaka på banan igen. Ska nog åka upp till Göteborg nästa helg också som det verkar i nuläget. Det blev en blixtvisit denna gång och träffade inte syrran så värst mycket som jag är van vid när jag hälsar på.
I fredags blev det hemmagjord pizza, massa godis och Hitta Nemo på kemivägen. Axel gjorde världens godaste pizzadeg! Jättemegaawesome faktiskt! Känner att jag är väldigt på just nu och borde vara tyst. Lite hög på livet bara. Känns fel att vara det just nu dock. Mest för att Sean Odonnell har slutat i Yellowcard. Så hög på livet men lite ledsen på samma gång. Kommer sakna killen. Rest in peace team Sean.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0