Hubbabubba, nice to see you again

Här sitter jag nu, med en bortagbar tandställning istället för en fast och med lite lagom smärta i munnen. Det tog en timme och nästan 30 minuter att bli av med skiten. Inräknat i det är tiden som det tog för Kenneth, min tandläkare att få den lösa att passa. Cirka 25 minuter tog det för honom, den borde ha passat direkt men teknikerna hade gjort fel. Efter lite om och men var den på plats och jag kunde äntligen gå därifrån. 

På bokrean igår införskaffade jag mig Hungerspelen trilogin, tre böcker i en för endast en hundralapp. Känner mig kanska nöjd. Dum som man är började jag läsa den och kom till kapitel fyra innan jag kunde stoppa mig själv. Läser ju redan en annan bok som jag köpte i Göteborg senaste gången jag var där. Dumma mig. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0