En liten kulturkrock var det här

Kom nyss hem och sitter på golvet framför två olika tapeter och försöker välja en av dem. Kan. Inte. Välja. Det är två helt olika stilar på dem. Som jag sa innan till mamma och pappa, jag är en kulturkrock. Jag är två personligheter, men absolut inte schizofren om ni tolkade det så.
Idag har varit en bra dag. Förutom det faktum att jag glömmde bort mitt möte med Banafshe och åkte hem utan att ha pratat med henne. Men annars har allt varit finnemang idag. Ett MVG på provet i psykologi, extra bra pianolektion och andra smågrejer. Nu blir det potatismos till middag. Inte bara det såklart men jag älskar potatismos så det är det viktigaste.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0