Bricks at my window

Idag var det studiedag, men ändå var jag tvungen att åka in till stan. Jag och mamma körde och köpte hatt-och skohylla, tittade på tapeter med mera. Jag var hos tandläkaren och gjorde avtryck till min lösa tandställning som jag ska få om två veckor. Den kommer vara grön för den som vill veta. Jag kom hem en ny eyeliner och ett lip butter som luktar äpple.
Ikväll kom pappa hem från England. Och som vanligt hade han lite presenter med sig. De klassiska tidningarna (Kerrang och Rock Sound), godis och det viktigaste av allt som jag har läntat efter i flera månader. You me at six - Sinners never sleep. Min skivsamling är snart uppe i 50 skivor. Fattas två stycken bara sen är jag där. Målet detta året är att fylla en hel hylla bokhyllan med bara skivor. Får se om jag kan lyckas med det!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0