All that you want, all that you need

Imorgon ska jag äta knäckebröd och tugga tuggummi som aldrig förr. Sega kolor och kanske till och med ett päron eller äpple. Imorgon är dagen jag har längtat efter i nästan två år. Ganska sjukt faktiskt. Jag kommer se helt annorlunda ut utan tandställning. Kommer nog ta ett tag att vänja sig. Men på ett bra sätt såklart.

Tror inte jag åker till Götet denna helgen som jag hade planerat att göra. Har knappt inga pengar och studiebidraget kommer nästa vecka. Dessutom har de höjt tågpriserna på grund av att det är sportlov just nu. Lagom kul liksom.
Har spotify som shuffle, chocken när Fall out Boy börjar spelas. Inte lyssnat på dem på evigheters evigheter. Nostalgi.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0