Where's my phone?

Idag har jag mycket att göra och vet knappt vad jag ska göra först. Prioriteringar liksom. Jag ska gå till biblioteket och låna 1001 frågor om Harry Potters magiska värld (haha!), titta efter lite fler kostböcker, fixa en sista julklapp till mamma, städa, börja på den semiotiska analysen. välja byggnader till den sista uppsatsen som ska vara inne nästa fredag, förbereda seminariet till imorgon och skriva det jag ska säga på gruppredovisningen på tisdag. Hoppsan liksom. Mycket att göra men ingen motivation. Vill hinna gå ut och fota lite också innan det blir mörkt. Men det lär ju inte hända. har dock kommit fram till att jag går till byn om/när mamma och pappa kör till stan så mamma inte ser julklappen. Det tycker jag verkar som en bra lösning. Så, då börjar jag med att städa lite sedan förbereder jag inför seminariet. Tar det enklaste först.

Tyvärr behöver jag köpa ett nytt batteri till min dator. Det står, "Byt batteri, du har problem med batteriet vilket kan göra datorn plötsligt stängs av". Och det där med att den stängs av har hänt ett antal gånger. Kul liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0