Högkonsumerar julmust

Uppdatera bloggen var det ja. Jag väntar på att ugnen ska bli varm så jag kan sätta in pajen. Jag har gjort en paj med morötter och fetaost som vi ska äta ikväll. Vad har hänt sedan jag skrev sist? Jo, jag och mamma har varit på Emporia. Köpte en stickad tröja, gult nagellack åt grillade mackor och drack smoothie på Red Fellas. I lördags och igår bakade vi lussebullar, saffranssnittar, mandelmusslor, chokladtryffel och kolagrejs. Idag har jag pluggat lite, valt en bild till grupparbetet som ska redovisas om en vecka, läst lite, tittat på 90210, tvättat och nu lagar jag mat. Ikväll ska jag titta på Nobelfesten och lägga mig tidigt för imorgon är det föreläsning. Undrar om tåget kommer vara i tid...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0