De kommer ätas upp?!

Insåg igår att jag kanske borde uppdatera här. Har inte startat datorn sedan julafton när vi skulle lyssna på musik. Det har varit skönt faktiskt och jag har inte alls haft någon längtan till att starta den. Så vad har hänt sen senast? Jo, julen har passerat och nyår närmar sig. I julklapp fick jag Monopol så vi har spelat det ett antal gånger. Jag har lekt med min nya locktång och brände fingrarna av mig. Inte riktigt kanske men nästan. Ont gjorde det i alla fall. Fått smått panik över rykten att Yellowcard ställt in konserten i Göteborg. Men så är inte fallet, tack gode gud! Igår var jag hos Milla en runda. Vi hade julklappsbyte och satt på hennes rum och pratade i några timmar innan jag blev hämtad. Nu sitter jag på golvet vid tvn och funderar på vad jag ska göra resten av dagen. Gleemaraton på elvan men pappa tittar på trav så det är inte ett alternativ. Inte just nu, men kanske sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0