Revolver

Sitter i Göteborg hos Syrran och Axel. Vi skulle egentligen ha kört hem ikväll men det blir att vi stannar en natt till. Lite spontant sådär. Dagen inleddes med OS och damernas höjdkval innan vi drog in till stan. Jag inhandlade the used senaste skiva och ett par skor. Jag och alla mina skor ni vet. Jag kan bara inte låta bli. Skor är så underbara. Även om de flesta ger mig skoskav. Det är sånt man får ta om man ska ha snygga fötter. Kan berätta att jag blev uppringd av ordföranden för klubb. Kulturledarnas studentförening på Linné. Hon välkomnade mig till kulturledarprogrammet och kollade så jag hade fått deras välkomstbrev (jag fick två, ska det göras så ska det göras ordentligt, haha.), om jag hade någonstans att bo och så.

Men i alla fall så ska vi snart äta middag och sedan blir det OS och friidrott resten av kvällen. Kommer sakna OS sen när det är slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0