I'm right where I belong

Lyckades skaffa ett studentkonto på LNU igår. Nu har jag precis hittat de kurser som vi börjar läsa först och mitt schema.

Populärmusik under 1900-talet (Stoked!)
Musiktraditioner i Europa (Trevligt)
Gestaltad miljö (Jaha?)
Från kyrkorum till dagens gallerier (what the heck?!)

Vet inte riktigt vad jag tycker om de två sista, men aa. Haha. I vilket fall som helst så vill jag inget annat än att börja plugga nu på direkten. Sitter med ett urlöjligt leende på läpparna och hoppar upp och ner. Lyssnar på Yellowcards nya skiva och väntar på att mormor och Ida ska komma. Mormor fyller nämligen år idag så vi ska fira henne med att äta tårta som Ida har köpt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0