I jumped, I fell, I hit the ground

Har Yellowcard på huvudet. Det är nästan bara OS och Yellowcard som finns i min hjärna just nu. Superglad över att friidrotten börjar imorgon och om tolv dagar släpps Southern air (hoppas den ligger i min brevlåda då)! Men eftersom vi kommer närmare och närmare den 14 augusti, så betyder det också att nollningen på universitetet inte är så långt borta den heller. Hoppsan! Var det inte typ förra vecka som vi tog studenten? Det stämmer kanske inte riktigt men det känns så. Tycker fortfarande att det är sjukt att gymnasiet är över. Och att jag förmodligen aldrig kommer sätta min fot på LBS igen. Lovade att jag skulle komma och hälsa på men jag vet att jag inte kommer göra det. Det blir för konstigt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0