Han som alltid kastar sig

Det är lite stressigt i OS-tider. Det är något att titta på hela tiden. Min dag inleddes vid elva med friidrott, vid halv fyra var det simhopp och nu tennis (kom igen Tsonga!). Efter tennisen är det middag och sedan börjar friidrotten igen klockan åtta. När längdfinalen är slut kommer jag antingen tröstäta glass eller fira med glass. Återstår att se vilket det blir. Men såklart så hoppas jag ju på att jag kommer fira och inte tröstäta. Till min besvikelse så krossade Serena Williams Sharapova. Det blev 6-0 6-1. Inte bra, inte bra alls. Men nu tar vi nya tag och hoppas på att Tsonga och hans landsman tar hem guldet i dubbeln. Dock börjar det inte bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0