Go Andy!

Efter en helt underbar herrfinal där Murray krossade Federer laddar vi nu om till Mixedfinalen. Kan Andy Murray ta ett guld till eller blir det ett silver? Jag tippar på att han och Laura fixar det. Kan ju även berätta att Laura som Andy spelar med bara är 18 år. Hon är ett år yngre än mig och är i tennisfinal i olympiska spelen. Känner mig ganska så misslyckad i jämförelse. Haha. Ohwell. Tycker det är coolt att hon är i final. Hur jävla coolt som helst.
 
Nyss så gjorde jag världens godaste pastasås. Helt underbar. Mamma och pappa är i Sandviken hos mina kusiner så jag fick laga middag till mig själv. Och gott blev det! Paltkoma nu, haha. Sen blir det glass och blåbär.
 
Bild från london2012.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0