Vänster, vänster!

Igår var jag, Sigge, Malin, Bea och Johanna på väla. På väg till Bjärlöv påträffade jag och Sigge ett antal hinder. Bland annat en lastbil, en traktor och Sigges första nykterhetskontroll. Lite kul faktiskt. När vi skulle hem körde vi ett helt varv i en rondell och missade en avfart, ganska kul det med. Jag kom hem nästan prick åtta, trött som bara den och parkerade mig i soffan.
För cirka en timme sedan insåg jag att det är onsdag idag. Vilket innebär piano för min del. Riktigt nära att jag glömde bort det helt. Det kude gått illa. När jag insåg detta blev jag dirket på dåligt humör, hade nämligen ställt in mig på att inte göra ett skvatt idag. Men så blir det inte till min stora besvikelse. Inte en endaste dag på detta lov kommer jag kunna sitta på mitt rum och göra inget alls. Såg fram emot att titta på Gilmore Girls och uppdatera spellistorna på min ipod hela dagen. Ohwell! 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0