And all I do is hope

Mådde inte så bra imorse så beslutade mig för att stanna hemma. Det är bättre nu så ska snart börja göra lite olika skoluppgifter. Kommer missa två lektioner imorgon, och en på torsdag. Imorgon är det tandläkaren som gäller och på torsdag ska jag till sjukgymnasten med min rygg. Det är mer än fullt upp denna veckan. Modevisning imorgon kväll, på torsdag kväll musikskolans konsert i Glimåkra, på fredag ska vi fira min födelsedag och på lördag ska jag prova min balklänning. Så jag antar att detta är det enda tillfället jag får till att andas lite. Blir dock till att börja med engelskan nu. 

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; POTTERMORE <3 Och... TVÅ lektioner imorgon? Vilken mer än psykologin...? :'(

2012-04-17 @ 19:56:52
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0