This is the boy, who cried wolf

Igår på konserten ville inte objektivet fokusera, lagom kul liksom. Tackar Carin för att hon gav mig ett objektiv som var sönder. Gick inte ens att använda på manuell fokus. Bilderna blev bajs. Några går att använda men är inte alls nöjd. Snacka om att jag var sur igår. Konserten var ju självklart bra, som alltid. Även fast jag inte känner någon som spelar är det alltid kul att gå på musikskolans olika evenemang. Saknade dock syrran bland sångarna lite. Saker och ting är inte riktigt på min sida. Hade gjort smeten till kvällens efterätt och skulle säta in den i ugnen. Formen gick inte in i vår pytteugn. Skoj. Som tur är har vi precis kopplat in den nya i "smedjan". Måste dock vänta en timme innan den går att använda för den ska stå igång utan någon mat i. Lite stressad just nu. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0