Real big plans

Som ni kanske har märkt tog Milla över min blogg lite innan idag. Bara för tillfället men ändå. Det kanske händer igen, vem vet? Kom hem tidigare än vanligt från skolan idag, vilket var jätteskönt. Jag har ingen direkt läxa att göra så jag har tittat på 90210 sedan jag kom hem och druckit te. Snart ska jag göra mina ryggövingar, efter det blir det nog lite mer 90210 innan jag ska sova. Har sovit riktigt dåligt de senaste två veckorna så jag hoppas jag kan sova normalt inatt. Imorgon ska jag upp och gå till tandläkaren och efter det blir det sjukgymnasten. Kanske svårt att tro men jag har blivit tjejen som tränar varje dag. Gör inte det frivilligt men det känns ganska bra ändå. Det är jobbigt innan man ska träna men efteråt känns det bra. Jag gillar det. Kommer nog att träna mer sen men det får bli efter studenten.


//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0