Det finns ingen gräns till min galenhet

Mohahahhahaha. Nu har jag tagit över Josses blogg. Visserligen hjälpte hon mig att logga in, men det är en detalj som inte behövs nämnas i tidningar den dag då det blir allmänt känt att JAG äntligen börjar ta över min värld. Det går sakta, men säkert framåt. You better watch out people.

Och annars då? Hur är det med mig? Jo det är bra, tackar som frågar! Josefin är väl tröttis som vanligt, jag ser hur hon skrollar omkring på tumblr all day long så det är som det ska med henne, trots att hon var hemma från skolan igår på grund av en hemsk sjukdom kallad "ont i halsen". Hemskt, det där. Och ute är det mulet, jag antar att det ska börja regna snart. Men det gör inte mig särskilt mycket, jag kommer ändå sitta inlåst i skolan precis hela dagen. Okej, inte hela, men alldeles för stor del av den tid som jag kunde spenderat hemma, sovandes i min gosiga säng. Så det så. Nej oj vad klockan springer iväg när man har kul! Nu måste jag fortsätta med mina planer att ta över världen (och min engelska essä som aldrig blir klar. Den jävla jäveln). Tills vi ses igen; HA DET BRA OCH TITTA ALLTID BAKOM ER FÖR MAN VET ALDRIG OM JAG ÄR DÄR OCH SPIONERAR! (Just det Thomas, var på din vakt, hehe...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0