ÅHH MAIL!

Dagens roligaste. Milla sitter och väntar på sitt mail från pottermore. Jag frågar henne om jag ska maila mina anteckningar från naturkunskapen och hon säger aa gör det. Så jag går in på hotmail, biforgar filen och allt och trycker skicka. Stänger ner fliken och fortsätter scrolla på tumblr. Cirka 30 sekunder senare skriker Milla till. Hon har fått mail. Vi trodde det var pottermore, men det var ju jag som hade mailat naturkunskapen till henne. Asgarv och jag skrattade så jag började gråta. Så smarta är vi. Kan fortfarande inte fatta att vi va så tröga. 

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

BÄSTA EVER HAHAHAHAHAHAHAHH!

2012-04-17 @ 19:55:48
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0