Then I'll be another memory

Snart jag jag bege mig ner till byn för min pianolektion. Just nu lyssnar jag på My chemical romance på hög volym och sjunger med för full hals. Stannade hemma idag från skolan eftersom det inte var lönt att åka in till stan för en lektion. Men tydligen så har de flyttat våra neturkunskapslektioner till torsdagar tills de har hittat en ny lärare. Vår rektor tyckte det var en bra idé att alla treor ska ha lektionen samtidigt i matsalen på läxstugan. Det tycker inte vi dock. Men nu har vi en håltimme på två timmar varje måndag och vissa elever har andra lektioner samtidigt som det är naturkunskap. Hur tänkte han där?! Förmodligen tänkte han inte alls. Precis som det brukar vara på LBS. Suck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0