I will stand on my own, two feet

Idag har varit en mindre bra dag. Provet i psykoligi var hemskt jag blir förvånad om jag blir godkänd för det gick inte bra alls. Det som gör dagen ytterligare lite sämre än att KB hallen i Köpenhamn brunnit ner. Jag såg Paramore, You me at six, Paper route och Now now every children där i december 2009. Det var den bästa konsert jag varit på fram tills för en månad sedan. Yellowcard tog över förstaplatsen efter deras konsert på vega. Finns inte något jag kan göra åt saken men det gör mig ledsen.
Det som är kvar av dagen ska jag spendera vid pianot och övasönder. Har inte spelat på två veckor nu så det behövs verkligen. Wish me luck!

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0