You'll be in my memory

Känner för att krypa ner i min säng och stanna där resten av veckan. Gjorde något som nästan fick min att gråta nyss. Om man skriver in "Will Yellowcard music ever die" på google translate och översätter det till vitnamesiska och sedan tillbaka till engelska efter det så blir det "Ever Yellowcard music will die". Det var inte kul alls. Fy på er google! Så får man inte göra.
Denna skoldag har inte varit så seriös. Vi ritade hela dagen. Jag skrev riandear när jag skulle skriva reindeer. Det känns bra att man kan stava. Jag skrattade så jag fick ont i magen. Milla fick äntligen sin födelsedagspresent idag som jag och Sigrid beställde från USA. En asking alexandria tröja med texten "Get on your knees". Lite lagom kaxigt och så. Jag blev glad av att hon blev glad! Tror hon blev lite chockad faktiskt. Men det är ju bara bra :)
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

SV; Jag blev väldigt glad Joff :) (L)

2011-10-19 @ 16:19:15
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0