Stay

Kom hem från stan nyss och ingen Sinnes never sleep låg det i brevlådan idag heller. Jag är riktigt arg nu. Ska aldrig mer köpa något på megastore. Man får ju inte det när man ska. Jag som tänkte att jag och Sigge skulle lyssna på den när vi bakade imorgon. Men nejdå!
Jag har haft en relativt fin dag ändå. Var hos optikern på synundersökning och valde ett par nya glasögon och drog sedan till skolan för att ha mediekommunikation. Mamma och pappa var lite sega på att hämta mig så jag hängde hos moster Ida i hela tre timmar (tror det var det) på make up store. Hon bjöd mig på fika på Zeke's och så sminkade hon mig lite. Slänger upp en bild snart eller två. När vi kom hem var det regnbåge så jag skyndade mig in och hämtade kameran och knäppte några bilder.

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0