Sinners do sleep (I think)

Känner att jag itne varit så bra på att blogga de senaste dagarna. Nu sitter jag och funderar på om jag ska börja packa lite saker i kartonger och rensa lådorna under min säng. Vilket jah verkligen borde göra eftersom vi flyttar som två veckor och jag har inte börjat packa än. Och plus att jag inte är hemma nästa helg. Om en vecka åker nämligen jag och Bea till Göteborg för att hälsa på min kära syster och Axel. Men innan dess har jag ett högtidstal, psykologi prov och en engelska redovisning att klara av. Ja och så ska jag ju skriva högskoleprovet också för den delen. Jobbigt värre det här.
Och för att göra mig på bättre humör så var you me at six skiva slut på HMV på flygplatsen så jag fick inte den idag. Hade det på känn men är ändå lite besviken på att jag fortfarande inte har den. Ska nog lyssna på den utav att ha skivan och bookleten och allt det där. Orkar itne vänta mer nu. Den finns inte att köpa på cdon eller ginza så jag ger upp nu.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0