Just crash, fall down

Kom på att jag kanske borde blogga. Hade sovmorgon idag också dock inte lika lång som igår. Men jag gick upp vid halv nio och åkte sedan ner till musikskolan för att spela piano. Inspelningen gick mycket bättre än förra veckan och jag lyckades få till en helt felfri tagning.
Efter det övningskörde jag in till stan med mamma. Vi gick och hämtade mina nya glasögon och jag kan säga att det var som att upptäcka världen på nytt när jag tog på mig dem. Allt blev så klart och skarpt. När jag tar av mig dem känner jag mig lite smått blind nu. Så det var nog verkligen dags för ett par nya. Vi gick en runda på stan, jag inhandlade ett par nya byxor på MQ. Och så hittade vi en snygg dörrmatta att lägga utanför det nya huset som mamma köpte och ska lägga dit imorgon. Hon och Marita ska nämligen dit och städa då. På söndag kommer moster Ida för att hjälpa till i trädgården. Jag ska dock stanna hemma och städa/rensa bland mina kläder. Nu ska jag sätta mig i soffan och titta på tv med mamma och pappa. Har nördat vid datorn tillräckligt för idag.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0