It's not the first time

Jag bloggade tydligen inte igår. Men skit samma. Jag gör det nu. Sitter hemma i köket och funderar på om jag ska starta en harry potter film eller om jag ska spela piano, eller kanske till och med gör lite läxor. Fast jag sattsar nog på harry potter, lite te och en macka. Det tycker jag låter fint. Dock är det inte så mysigt i vårt vardagsrum, det är bara en massa flyttkartonger överallt. Så jag tror jag tittar på filmen i datorn i mamma och pappas säng. Sedan kan jag ägna resten av kvällen åt piano och plugg. Ska dessutom slänga iväg lite mail som har med projektarbetet att göra.
Kan informera er om att jag gick hem från bussen idag. Det tog mig hela 26 minuter att gå från stora vägen som jag inte vet vad heter. Under tiden gick jag och smaskade på lite dumle som jag köpte i skolan innan jag gick till rese.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Malleballe ;)

Ska ni flytta Juss? :o

2011-10-24 @ 16:15:11
URL: http://vinnarbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0